Další hra ze série abstraktních her (např. Kamisado, Talat) společnosti Huch.
Hra se jmenuje po francouzském městečku, které je proslavené neolitickými menhiry. Základem hry Carnac jsou takzvané megality, což jsou dvě kostky spojené v jeden kvádr. Každý megalit má 3 strany se symboly jednoho hráče a 3 strany se symboly druhého hráče. Ve hře se počítají pouze symboly směřující nahoru. Hráč na tahu postaví na hrací plochu megalit a následně se protivník rozhoduje, zda tento kámen položí na bok (a pak může umístit zdarma svůj megalit) nebo se rozhodne megalit nepoložit, ale tím umožní soupeři hrát znova. 3 megality přiléhající k sobě tvoří „menhiry". Hráči se snaží tvořit skupinky menhirů své barvy. Vyhrává hráč s největším počtem menhirů.
(vyhrazujeme si právo měnit tyto popisy a specifikace bez předchozího upozornění)
Soubory cookies používáme pro správné fungování naší webové stránky a jejích funkcí. Pomocí souborů cookies si také například pamatujeme váš preferovaný jazyk, zvyšujeme pro vás relevanci zobrazovaných reklam, počítáme návštěvu stránek a pamatujeme si vaše nastavení provedená na stránce.