Ostrov her - Společenské deskové hry a Funko
Vyhraj kočky k Nemesis - Soutěž.
 Bezpečné platby online
GoPayVisa
MasterCardMaestro
 Dopravu zajišťuje
PPLZásilkovna.czČeská poštaPřátelský e-shop
 Novinky
Old Dawg - Zoo vadisOld Dawg - Zoo vadis

Politikaření a intriky v říši zvířat. Co kdyby zoo řídila zvířata samotná? Hra od Riener Knizia pro 3 – 7 hráčů obsahuje 7 zvířecích druhů s unikátními schopnostmi a hru přináší nové české vydavatelství Old Dawg. Zobrazit více...


MindOK - Na křídlech drakůMindOK - Na křídlech draků

Hra pro zkušenější hráče využívající některé principy celosvětového hitu NA KŘÍDLECH, ale přinášející nové a další zajímavé nápady. Zobrazit více...


MindOK - Krajiny Kaskádie (rozšíření)MindOK - Krajiny Kaskádie (rozšíření)

Rozšíření hry Krajiny Kaskádie přináší nové destičky prostředí, více možností umísťování žetonů a nové způsoby bodování! Zobrazit více...

  • Jmenovka Instagram Ostrovher
    InstagramNaskenujte QR jmenovku a sledujte ostrovher na Instagramu.

Mágové z Hexanu

Mágové z Hexanu
(obrázky jsou ilustračního charakteru)
ID produktu
1001615
Výrobce
Dino
Doporučený minimální věk
9
Minimální počet hráčů
2
Maximální počet hráčů
6
Herní doba (min.)
45
Jazyková verze 
česká
499,- KčCena s DPH
nedostupné
(recyklační poplatek je započítán v ceně)    

Již přes dva tisíce let existuje říše Hexan. Žije v míru se všemi okolními zeměmi, spravována moudrou Radou mágů. Mágové z Hexanu jsou všude vítanými hosty a mají tu nejlepší pověst. Králové více než dvou desítek říší si je zvolila za osobní rádce a díky tomu zavládl mír a hojnost ve většině světa.

Stát se členem Radymágů je ta nejvyšší pocta a cíl všech studentů Dargorské akademie magických umění. Členství v radě ale získá jen ten nejlepší z ročníku. Na konci studií se všichni absoloventi akademie sejdou na posvátném místě ve středu říše. Odtud vyrazí na pouť, při níž musí navštívit všech šest škol magie. Při návštěvě každé školy absolvují zasvěcující obřad, po němž smí používat kouzla příslušného druhu magie. Jakmile první hráč navštíví šestou školu a získá tak poslední magii, všichni se přesunou zpět na posvátné místo. Zde je očekávají zástupci Rady a jsou připraveni přijmout vítěze do svých řad.

Prastará tradice však dovoluje poraženým zvrátit výsledek pouti, pokud vyzvou ostatní absoloventy k magickému klání. Členem rady se pak stane vítěz tohoto závěrečného souboje.

Obsah:
37 karet herního plánu
36 karet kouzel
36 žetonů magie
18 plastových figurek
6 karet hráče
1 herní kostka
návod




(vyhrazujeme si právo měnit tyto popisy a specifikace bez předchozího upozornění)