Příběh Oshi Když bohyně Amaterasu dala prvnímu japonskému císaři sanshu no jungi, neboli odznaky moci, rovněž mu předala část svém moudrosti v podobě hry nazývané Oshi, neboli vytlač. Oshi učilo císaře a jeho dvůr, že vliv je síla, ale musí se používat s rozmyslem, protože nerozumná volba může zapříčinit pád i nejsilnějšího. První hráč, který vytlačí figury protihráče v hodnotě 7 bodu, vyhrává. Společenská hra pro 2 hráče od 8 let. Délka hry cca 15-20 min.
Obsah:
1 herní deska
8 červených figur (4 jednopatrové, 2 dvoupatrové, 2 třípatrové)
8 bílých figur (4 jednopatrové, 2 dvoupatrové, 2 třípatrové)
pravidla hry
(vyhrazujeme si právo měnit tyto popisy a specifikace bez předchozího upozornění)