Velmi neobvyklá dražební hra Taj Mahal je z prostředí Indie 18. století. Hráči jsou uvrhnuti do role mocných Maharadžů, kteří se snaží získat co největší vliv v jednotlivých provinciích. Hra je postavena na zajímavém dražebním mechanismu, nicméně existuje několik cest k vítězství - stavění spousty paláců a propojování měst či čistě silová strategie s ovládáním provincií. V Taj Mahal je vysoká míra interakce mezi hráči, dražby stojí za to.
Postupně probíhají dražby v jednotlivých provinciích a každý, kdo získá nějaký vliv, může postavit jeden ze svých paláců. Vítězné body hráči získávají za postavené paláce, ale i za další formy vlivu, například na ekonomiku, či církev v provincii. Hra mezi ostatními vyniká především velice neotřelým mechanismem dražby, kdy se draží zároveň o několik oblastí vlivu v jedné provincií.
Hrací plán má představovat mapu části Indie, rozdělenou do 12 provincií (odlišených barevným pozadím). Hra má 12 kol, v každém se bojuje o vliv v jedné provincii. Pomocí karet se hráči snaží získat největší vliv na vezíra, generála, mnicha a princeznu.
(vyhrazujeme si právo měnit tyto popisy a specifikace bez předchozího upozornění)