Jde o hru s proměnlivým hracím plánem. Hráč se stává vůdcem archeologické expedice do hloubi pralesa v Guatemale, kde se skrývá největší Mayské sídliště - Tikal. Během hry se celkem čtyřikrát hodnotí situace na vítězné body, které hráči získávají za vlastnictví cenných pokladů a tím, že jejich členové "ovládají" různě bodované pyramidy. Během každého kola hráč přiloží jednu hrací kartu na herní plán, čímž odkryje další část džungle a pak provede tah za určitý počet akčních bodů, který je pro všechny hráče stejný. Tak nasazuje další členy expedice, odkrývá pyramidy a získává poklady.
Obsah:
(vyhrazujeme si právo měnit tyto popisy a specifikace bez předchozího upozornění)
Soubory cookies používáme pro správné fungování naší webové stránky a jejích funkcí. Pomocí souborů cookies si také například pamatujeme váš preferovaný jazyk, zvyšujeme pro vás relevanci zobrazovaných reklam, počítáme návštěvu stránek a pamatujeme si vaše nastavení provedená na stránce.